KELAKARGILA!!!!
KELAKAR LAWAK Lawak gila!!!!

Teen Club

Wednesday, May 26, 2010

lucu: 17 kata-kata Pengurusan

1. "Kami akan melakukan itu" bermaksud "anda akan melakukannya". 2. "Anda telah melakukan pekerjaan yang besar" bermaksud "bekerja lebih banyak akan diberikan kepada anda".



3. "Kami sedang berjalan pada itu" bermaksud "Kami belum memulakan BEKERJA di

Sama ".



4. "Besok pagi-pagi itu" bermaksud "Ini dilakukan tidak mendapat

"Paling tidak esok!".




5. "Selepas perbincangan kita akan memutuskan-aku sangat terbuka untuk dilihat" bermaksud "Saya sudah memutuskan, aku akan memberitahumu apa yang harus lakukan".



6. "Ada miskomunikasi sedikit" bermaksud "Kami benar-benar berbohong".

Pejabat-pengurusan-fundas



7. "Mari panggilan mesyuarat dan membincangkan" bermaksud "saya tidak punya waktu sekarang, akan berbicara nanti".



8. "Kita selalu bisa melakukan itu" bermaksud "Kami benar-benar tidak boleh melakukan hal yang sama pada waktu".



9. "Kami berada di pusat tepat, tapi harus ada sedikit perpanjangan batas waktu". Berarti "Projek ini kacau, kita tidak boleh memberikan waktu."



10. "Kami mempunyai sedikit perbezaan pendapat" bermaksud "Kami benar-benar bertempur".


11. "Buatlah senarai pekerjaan yang anda lakukan dan mari kita lihat bagaimana saya boleh membantu anda" bermaksud "Pokoknya anda perlu mencari jalan keluar tidak ada bantuan dari saya".


12. "Kau seharusnya berkata kepada saya dahulu" bermaksud "Yah bahkan jika anda berkata dahulu bahawa tidak akan membuat perbezaan apa pun!".


13. "Kita perlu mengetahui alasan sebenarnya" bermaksud "Yah saya akan memberitahu anda di mana kesalahan anda adalah".


14. "Yah Keluarga sangat penting; meninggalkan anda sentiasa diberikan. Hanya memastikan bahawa pekerjaan tidak terjejas, "bermaksud," Yah kau tahu ... ".


15. "Kami adalah pasukan," bermaksud, "Saya bukan satu-satunya yang harus disalahkan".


16. "Itu sebenarnya soalan yang bagus" bermaksud "Saya tidak tahu apa-apa".


17. "Semua Terbaik" bermaksud "anda berada dalam kesulitan" 1 "Kami. Akan melakukannya" bermaksud "anda akan melakukannya".

No comments:

Post a Comment